Det börjar närma sig nu...

Nu börjar jag nog verkligen inse att det ska komma en liten till oss.
Den senaste veckan har man börjat fundera mer och mer.
Har inte gjort det så mycket innan, så man har fullt upp.
Tänk, det kommer snart att bo ännu ett liv hos oss.. Känns lite underligt faktiskt.
Så nu idag har jag skrivit listan på vad som ska ner i "BB-väskan" och börjat plocka iordning lite smått..
Det kanske är dags, man vet ju faktiskt aldrig då lill*n kommer!

Vi har köpt de första blöjorna och bebisens första kläder nu.
Sen har vi tvättat upp alla Haileys småkläder och lagt ner i bebisens byrå!
Fascinerande hur liten en nyfödd är..
De måste vara mycket mindre än vad jag kan minnas iallafall!!
Det känns som att kläderna inte skulle kunna passa på någon, de är ju FÖR små..
Vi har ju ett barn, inte en bebis längre.. Hailey är ju STOR..
Vilken kontrast det kommer bli..

Åååhh...

Nu längtar jag verkligen efter dig lilla barn!!
Du får gärna börja förbereda dig för utflyttning snart:-D

Vi väntar på dig nu...

image42
Haileys blöja( maxi) och bebisens (newborn)


image39
Haileys pyjamas och lillasyster/lillebrors pyjamas:-D


image44

Bebisens första body, mössa och nappar!!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0