Lista, har tråkigt..

Ditt namn? Anna Marie Olsson(mina föräldrar är uppfinningsrika..)
Födelseår? -86
Hur Lång är du? 1,60
Spelar du något instrument? Nej, är värdelös..
Dina första tankar när du vaknar? Suck, ångest.. Hoppas jag hinner somna om innan barnen vaknar..
Vart befinner du dig just nu? Hos Micke.
Biter du på naglarna? Tills det gör ont!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Randiga i en massa färger.
Har du några husdjur? Några dammråttor, kanske..
Vem är snyggast? Eva Longoria kanske. Eller Rihanna.
Vem vet mest om dig? Micke
Vad vill du ha just nu? Energi i min kropp!!
Rädd för? Döden och livet(ironiskt..)
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Inte så gammal tror jag, eftersom jag var så ung sist jag hånglade runt:P
McDonalds eller Burgerking? McDonalds, efetrsom jag aldrig ätit på Burgerking.
Sjunger du?Ja.
Vad har du för skostorlek? 36-37
Vill du gifta dig? Vet inte, kanske..
Kommer du överens med dina föräldrar?Jodå
Din hårfärg? Ful
Skor du hade på dig idag? Träningsskorna
Vad sover du i? Trosor, annars snurrar man in sig i kläderna.
Kläder du har på dig? Trosa, BH, byxa, strumpor, tröja skjortaklänning och huvtröja.
Favoritårstid? Sommar, lättsamt att gå ut och in i lägenheten, varmt, ljust, ja massor med bra saker!!
Favoritmat och dryck? Går inte välja. Hemlagad kanske.
Hur svarar du i telefonen hemma? Anna. Eller Helluu(om jag kikar vem det är)
Sov du ensam inatt? Nej.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt i soffan.
Vad var det senaste någon sa till dig? "Att det aldrig går att göra något smärtfritt på dom här.."(Micke försökte kamma en protesterande Noelle)
Druckit idag? Vatten & Sprite.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt, ser ej.
Godaste glassmaken? Choklad, choklad och mera choklad.
Dagdrömmer du? Ja, rätt ofta.
Drömmer du mardrömmar? Ibland.
Favoritklädsel? Hatar kläder, inget passar.
Favorit godis? Choklad!
Hur många kuddar sover du med? Helst 3, minst..
Längtar du mest efter just nu? Att jag ska få rätsida på mitt liv.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inget.
Saknar du någon just nu? Nej,, fast det är klart att några skulle jag gärna träffa just nu.
Vill du ha barn? Har redan, vill nog inte ha fler tror jag.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej, den sista var hemsk!!
Är du blyg? Både och.
Tycker du att du har fin dialekt? Nja, den är väl inte så tydlig tycker jag.
Tycker du om fester? Ibland.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? Ska till tandläkaren.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18.
En bra film? Little woman.
Vem får en kram? Barnen och Micke.
Vem får en puss? Barnen.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin.
Hund, råtta eller katt? Hund, om den är liten, annars katt.
Tycker du om din pappa? För det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0