Blir så irriterad...

..För jag kan ej sova..

Har legat och halvslumrat mellan kl. 23 till kl 01 ungefär.. då den tid jag emellanåt sov drömde jag om hur ont jag hade...
OK, jag avlider inte men skönt är det ju knappast...
Och varför gör det så jä*la ont på höger sida för?
Trodde det skulle kännas mindre då jag lade mig ner, men inte..
Bebisen råtryckte neråt och jag hade hur ont som helst..
Nu ömmar det neråt och mest på höger sida... Det är så konstigt att det bara är ena sidan mest!

Lite mer än tre veckor kvar.. efter den här helgen har jag jag gått från att må bra till att inte ha nån aning om hur jags ka stå ut kanske MINST tre veckor till!!! Får se vad BM säger imorgon!
Hoppas hon har några bra och hjälpsamma tips!

Nej, ska ta en värktablett och lägga mig igen..
Men det är nästan mest störigt att ligga och halvslumra än att vara helt vaken och tänka på annat.
Har även sammandragningar så magen känns nästan konstant stenhård.
Fast jag får väl skylla mig själv, det började då jag höll på packa undan all packning.
Hade rätt ont då, men fortsatte ändå!



God Natt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0