Bra helg!!

I torsdagskväll kom Karro hit med bussen. Det var inte tråkigt precis!!
Hon var kvar tills på lördag eftermiddag.
Hon sov ute i vardagsrummet och på fredagmorgon då Micke skulle kliva upp för att åka till jobbet låg Hailey och sov med Karro på madrassen. Men hon visste nog inte riktigt vem som låg där tror jag, för sen var hon lite blyg då hon vaknade.
Men det gick över på nolltid. Så de var hemma själva då jag åkte på skolan på seminarium.
De läste och gjorde pippilotter och även jag och Karro lekte lite;-)
Ja, de lekte mest hela helgen och Hailey tyckte det var tråkigt då Karro skulle åka hem.
Även jag och Micke förstås!!



Vi tar de lugnt Hailey friserad Jag &Karro gungar

Annars så händer inte så mycket. Försöker fixa o trixa så jag ska känna att allt är klart, men det går sådär.
Orken börjar tryta och så får jag sammandragningar då jag går o plockar.
Men igår så var vi på stadium och vi fick finfina dojor allihopa av pappa Micke.
Hailey fick äntligen ett par rejäla skor som hon kan promenixa i.
Och jag älskar mina skor så jag sa det till micke igårkväll att det var synd jag använt dom ute, annars hade jag sovit i dom;-P


Tripp, Trapp, Trull

Och idag har ännu en eftermiddagsvecka börjat.
Saknar min fina så mycket de här veckorna och Hailey med.
Hon gick omkring idag och ropade efter pappa så hon blev lite ledsen, för hon trodde Eriks (grannen ovanpå) pappa var hennes pappa.
Så hon ville gå upp dit och stod och ropade på sin pappa även fast jag sa att det var Eriks och att hennes pappa var på jobbet.
Lilla tösen mi!!

Jag längtar bara tills Micke kommer hem och kryper ner och pussar på mig!
Jag älskar dig massor massor och jag vet att du älskar mig med, heeeela stooora jag:-D
Snart bara två veckor kvar tills vårt andra kärleksbevis kommer ut!!

KÄRLEK
image33


Och dagens skryt är att jag cyklade(!!!!) på skolan imorse.
Så skönt var det även om jag gruvade mig innan jag kom iväg.
Men det går å mycket fortare och smidiagre med cykel. Sen är det ju bra för hälsan;-)

Jämföra magar:-D




God Natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0