Det är NU den lååånga väntan börjar...

En hel graviditet är snart förbi.
9 månader, 3/4 av ett år..
Men det är nu det känns som längst till dagen D..
För nu, med bara två veckor kvar kommer jag varje dag gå och känna efter, fundera på och längta till förlossningen..
Det började idag.. Jag kan helt enkelt inte lägga tankarna åt sidan, utan går och väntar på smärta!!
Varje gång man går på toaletten så hoppas man på att en del av slemproppen släppt..
Eller bara man får lite ont i ryggen.. Nu kanske det kommer en värk.. Hoppas Hoppas..
Men har magen inte sjunkit ner mer?? (Står i spegeln 20 ggr per dag nuförtiden)
Men icke..
Man vill bara ha nåt tecken på att det snart är på G.. samtidigt vet jag ju hur plötsligt det kan sätta igång..
Men det känns som om att det inte händer nåt..
Men det gör det nog.. är ju lite öppen redan.. men det kan man ju vara i veckor... :-(

Samtidigt så vill jag inte att bebisen ska komma än, så jag får göra klart lite mer i skolan..
Men mest struntar jag i det just nu, jag vill få ont och föda bebis:-D

Det är så SPÄNNANDE!!
När som helst kan det starta...
När som helst nu...
NU... eller... NU...
Nej, jag kommer bli tokig, eftersom jag kommer få vänta ett tag tror jag..
Haha, man är bra knäpp!!
Nu ska jag gå och vila efter en lååång och tung dag med städ och barnlek:-D



Bilder från Haileys förlossning




Ha det bra alla nära och kära!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0