Dubbelhakan börjar komma...

Haha, såg nu att min dubbelhaka börjar komma. Den hade jag med Hailey med. Minns hur svårt jag hade och andas för den där jäkla fettranden som ströp mig runt halsen..:-P

Älskar min sambo så mycket så det inte finns!! Att du kan få mig att känna mig fin trots att jag känner mig som en 200-kilos elefant. Att du hela tiden talar om hur fin du tycker jag är och hur jag känner att du verkligen menar det, jag känner det ända in i kroppen..
När du säger att det är nåt speciellt med mig.. Hur har jag kunnat få dig som är så fin?
Tänk att jag fått turen att få vara med någon som uppskattar mig så mycket, både på insidan och utsidan och dessutom talar om det för mig ofta, ofta, ofta. Finns inte ens ord helt enkel för hur bra du är!!
Jag kan inte göra mer än att hoppas att du kommer se mig med samma ögon om 30 år och längre fram!!!
Då kan jag skatta mig lycklig!!!



Och snart kommer vårt andra barn... Vilken tur mina barn har som får en sån bra pappa! Som är där och ger dom uppmärksamhet och bara... ja, bara är där helt enkelt. Du ser det som en självklarhet med allt du gör och vi delar på ansvaret.



Tänk att man inte alltid ser dessa saker, utan ska tjaffsa om att du gör inte det och jag gör det och hit och dit. När man innerst inne vet hur bra man har det och borde fokusera på allt vi gör och ger varandra!!
Men det är nog lätt hänt i vardagen tror jag... Men oftast gör vi nog det ändå, hela tiden emellanåt!

Tråkigt iallafall då Micke jobbar eftermiddag. Då saknar man myset med hela familjen med välling, läsa bok och bara ta det lugnt!! Skulle inte vilja missa alla dessa stunder för nåt annat i världen. Man skulle väl kunna turas om, men det blir bara så att vi gör det tillsammans för det är så mysigt!! Som Micke sa också, så uppskattar nog Hailey det väldigt mycket!!
Men visst är det mysigt med bara mig och Hailey med, men det är ju en som fattas oss då.




Nu längtar vi efter att lukta på bebis!! Och så skönt att Micke kommer vara hemma nästan hela sommaren. Det är guld värt för oss allihop och jag längtar. Bra att vara två samtidigt.. för lite nervös inför "tvåbarnschocken" är jag ju... Och Haileys reaktion.. åh, det dåliga samvetet lär väl flöda isånafall.. Hoppas hon inte känner sig utstött då den lilla kommer..Min lilla gullebulle.. Det finns ingen som du!! Du är ju bara alldeles för underbar!!! En sån rolig och busig liten tjej.. och hon är riktigt smart också, redan.. hmm, inte från mig iallafall:-P



Imorgon ska jag göra ett litet arbete och sen ska jag börja plugga till tentan redan nu, eftersom jag itne vet hur mycket plugg det blir på slutet om bebisen kommer innan. Men tanken är då att om jag redan läst mycket, kan jag gå och göra tentan iallfall!! Smart va??!!:-P

Nej, jag som bara skulle skriva en rad på väg mot sängen.. Hmm.. Men man måste ju passa på då tankarna flödar, det som skrivs är det som tänks så det är bara o skriva på medan man kan:-D Har känt mig väldigt känslosam de sista dagarna.. Alla känslor ligger utanpå, på gott och ont..

Nej, nu ska jag sova. Micke ska få sova imorgon. Men jag kanske inte orkar upp... Jag har ju blivit bortskämd med att få sova flera dagar i rad nu.. jag har varit helt stendöd.. Har inte ens hört Hailey efter Micke kommit hem.. Äsch, han får väl sparka till mig då:-P

GODNATT:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0