Känns som om det snart vore dags...

Eller så misstolkar jag min kropp totalt...
Har väl inga säkra tecken precis, bara en diffus känsla av att bebisen snart kommer vilja komma ut.
Vaknade inatt med förvärkar vid halv två, men de försvann efter mindre än en timme..
Sen har jag idag haft mycket sammandragningar, men inga onda.
Och sen har bebisen kännts som om den flyttat upp sig, för jag huvudet har inte varit lika långt ner.
Men nu ikväll har den fixerat sig igen och verkar ligga rätt långt ner nu.
Sen nyss släppte en stor klump, som måste varit slemmisen..
Men jag vet inte, med Hailey var den blodblandad och den släppte typ en vecka i förväg...
Men jag har ändå haft en känsla sen igår...

Jaja, jag kommer nog få äta upp orden men då må det väl vara hänt;-)
Ska göra instuderingsuppgifter nu så det är klart, så är det bara att plugga på dem sen till den delen av tentan...
Förresten fick jag tillbaka den gamla tentan idag och jag klarade den!!
Underbart skönt!!
Den sista sjukdomstentan.
Dock har jag ju en kvar, då jag struntade i att göra den..
"Vilade" den kursen och det lönade sig!!
Var ju på föreläsningarna och så, så jag ska göra omtentan till hösten.

Nej, nu måste jag sätta fart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0