Kladdig lördagkväll...

Igårkväll gjorde Micke en gipsmage på mig. Det var blött och kladdigt, mysigt och jobbigt...
Micke fick ont i ryggen och jag med för jag låg lite konstigt...
Sen när jag skulle ta av den gjorde det fruktansvärt ont.. den hade fastnat lite här och där trots allt vaselin..
Tillslut fick jag av den och det ser rätt häftigt ut med en hel mage och bröst.
Den blev lite liten magen, för jag låg för mycket ner..
Ska fixa kanterna sen och slipa den lite.
Sen ska jag måla den i brons eller guld och hänga upp på väggen!!
Får ta en bild sen får ni se underverket:-D

Just nu sitter jag med blondering i håret. Ska snart gå och skölja ur det.
Sen är man fit for fight några veckor till innan utväxten kommer igen..
Men då kommer jag kanske inte orka blondera mig på ett tag..
Så jag ville fixa till mig lite innan bebisen tittar ut.

Sen packade jag ner allt i BB-väskan igårkväll.
Hade plockat ihop det mesta redan, men la ner det i väskan.
Fick nåt ryck då jag tänkte "vad stressande det skulle vara att börja med det om värkarna sätter igång".
Så nu är det också klart!!

Och igår köpte vi bebisen första gosedjur. Likadant som Haileys får fast en kossa:-)

Nu är Micke och Hailey är ute och krattar löv på baksidan. De är så duktiga och gör fint:-D
Känns som det mesta är fixat här hemma snart.
Micke borrade även upp Haileys nätkorgar i taket igår.
Det är bara betsandet av Haileys småbord och stolar och hyllorna kvar.
Var tänkt att göra det i helgen, men jag orkade inte..
Hoppas jag hinner det också innan bebisen kommer. känns som om man vill ha allt klart, då man kommer ha det man gör sen framöver.

Längtar efter bebisen och vill att den ska komma, men samtidigt så har jag så mycket att göra undan både hemma och i skolan så varje grej tänker man att hoppas den väntar tills efter det är klart iallafall.
Men det är väl egentligen bra att man har det man gör så man slipper vänta extra mycket..
Blir bara lite dåligt med sömnen då man vill fixa hela tiden...*dumt av mig*
Men man tänker att "jag ska bara gör det... Sen kan jag vila"
Men man vet ju inte om man kommer hinna vila då...

Nej, nu ska jag tvätta ur håret. Annars går det väl av snart...

Kommentarer
Postat av: Madis pandis!

Ohhhhh! Det dära med magen och brösten lät häftigt!
Kan bli coolt och se!^^, och jag längtar efter bebisen nu! och jag saknar dig!

2007-04-22 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0