Snark...

Vaknade för typ 20 minuter sen, hade domningar och krypningar i vänster kind och arm och hand.. måste legat på den.. Sen var jag helt yrvaken.. vaknat flera dagar vid den här tiden och det har varit så konstigt.. måste sluta äta så mycket sötsaker, man blir ju sjuk!!

Annars håller vi fortfarande på o fixar o trixar här hemma.. sakta men säkert, går det framåt.. ska bli skönt med lite ordning och reda!!

Idag gick hämtningen bra..*puh* Min envisa lilla dam var rätt smidig kvällen igneom, förutom då det var dags för nattblöjan.. Men hon är så fin, fick nästan ett sammanbrott.. och sen när jag sa förlåt till Hailey för att mamma gjort fel så sa hon förlåt mamma och gav mig en kram. Hon är så fin och go´!! Kändes verkligen att hon menade det med! (Mammas gullebulle!!)



Så skönt när vi kan vara vänner då vi kommer hem. Hon har kommit in i nån trots nu och är helt tvärtemot. Hon vet nog inte själv vad hon vill. Sen kanske hon känner på sig med bebisen, jag vet inte.. men hon kanske känner att jag är trött och vi pratar hela tiden om att vi ska få en bebis i familjen. Inte lätt att vara liten. Men tydligen är hon väldigt envis på dagis med. Som hennes fröken sa, att Hailey börjar och slutar med sakerna då HON vill. Hon är nog helt enkelt en väldigt envis liten individ. Det är kommer vara en bra egenskap, eller är.. men känns inte som det just nu bara... Nu är det mest lite uttröttande och ffa frustrerande!



Hailey hade gjort en påsktavla på dagis, som jag hängt upp på väggen. Så vi får väl se när Micke upptäcker den:-D Den var jättefin!!!

Nej, jag ska väl försöka gå och sova igen. Snart kommer ju Micke hem!!! Då kan jag sova tryggt:-D

-Puss på er min två fina-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0