Ett litet kvällsbad

Ikväll(igår) badade vi lite i badkaret.
Det var roligt, Noelle tyckte det var så skoj att få bada med storasyster och skrattade så mycket!!
Hailey tyckte det var kul att busa med Noelle och utförde ett eget litet dop i badet!!!
image202image203image204

Annars gjorde vi inte mycket.
Vi har dansat i vardagsrummet och skulle titta på film, men det blev inget för Hailey lyssnade inte på vad vi sa...:-(
Sen har vi shoppat loss lite idag också;-)

Jo just det roligaste på hela dan... jag tyckte jag hörde smackande imorse och då var det Hailey.
Jag mötte henne i vår sovrumsdörr då hon kom och sa: "Mamma, jag äter glass!!!!!" och sträckte ut glasspinnen mot mig... *unge:-P*

GOD NATT PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Karroo

TjollaHopp! Herregud vad underbart fina Hailey o Noelle är, såååå sött när ni alla 3 sitter i badet :) Jag vill oxå vara med :P Skylten blev ju jäääääätteSnygg! Ingen har nog lika solm ni :P hehe! O dina skor Anna, verkligen d snyggaste jag sett på länge :) Sköt om er! Vi hörs snart! Puuuussar o Kramaaaar till er alla

2007-08-10 @ 11:00:05
URL: http://attvarakarolina.blogg.se
Postat av: lillasyster

hej!!!!!!!!!!noelle va jätte söt när hon badade kram frida:)

2007-08-20 @ 12:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0