Haileys Rum

Äntligen lägger jag upp bilder.
Karro har velat det länge, så nu får ni se Haileys rum åtminstone.
Jag har som "tema" blommor. fjärilar, ja ett fantasifullt barnlandskap:-)
(Kalla mig knäpp, men jag måste ha teman i alla rum.. Det är min grej helt enkelt!!!)


image278

image279

image291












image281





image287
image294


Har utelämnat fönstret då det inte finns några gardiner där än och är så stökigt!!
Inte riktigt "färdigt", men får väl lägga upp nya bilder sen.
Jag ska köpa denna hylla på IKEA (i mellandagarna)som ska stå liggandes under fjärilarna.

image297

Sen ska jag köpa fyra lådor (också på IKEA), men har inte riktigt bestämt mig än. Vi får se på plats vilka jag tycker blir bäst!

image289
image290

Kommentarer
Postat av: Karro

Verkligen huuuuuur fiiiint som helst :) Du är verkligen toppen Anna och Duktig!! PUSSAAAR o nästa gån jag hälsar på vill jag sova i den där fantasisängen :)

2007-12-13 @ 12:04:56
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

himmel vad fint ni verkar ha det hemma! Varenda rum var ursnyggt!

2008-04-10 @ 21:17:23
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0