Knäck & chokladkola

I Helgen är Elisabeth och Ulf här och handlar julklappar.
Och så ska de fira Alva som fyller två år på måndag:-)
Så det är ju trevligt!!

Igår gjorde jag knäck på plåt, som mormor.
Jag fick nästan inte loss den.
Och de smakade inte som mormors:-(
Sen la jag dem i frysen och då smakade de som mormors:-)

Idag har jag städat, vi har varit och handlat, jag har tvättat och nu på em har jag gjort chokladkola.
Så idag har jag hunnit massor:-)
Sen hade jag tänkt göra tomtegröt ikväll som vi kan äta imorgonbitti.
Förra året åt vi det varje adventsmorgon, men iår har vi inte gjort det.
Fats förra året var fusk då den var köpt och den ska vara hemgjord.
Så det blir bättre iallafall.

Hej Svejs på er och trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: kristin elverum

Hallo oh vad tråkigt att Lucian blev misslyckad. Jag skulle också va förbannad om inte mina barn var rätt påklädd. Ha en härlig kväll KRAM

2007-12-15 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0