Mysigt

Det är väldigt mysigt tycker jag med jul.
Men väldigt jobbigt att plocka bort alla prylar efteråt.

Var skönt att komma hem igårkväll och få vara hemma och ha något att pyssla med.
Jag drog fram allt pynt på en gång!
Och idag ska vi klä granen.
Det får man göra såhär tidigt, då man inte firar jul hemma!!

Men samtidigt var det tråkigt, för jag hade kunnat stanna en vecka till hemma i Rossön.
var så fridfullt och härligt och jag uppskattar verkligen denna lilla by nu när jag inte bor där längre!
Vi har åkt skridskor, skidor och tagit nån promenad.
Lekt med Frida och Alex, med Amanda massor för en gångs skull!!

Börjar också gruva mig lite då jag kom på hur kort tid det är kvar av min föräldraledighet:-(
Men det blir nog bra det med!!


GRATTIS TILL AMANDA SOM FYLLER SJUTTON ÅR IDAG!!
Hurra Hurra Huuuuuuurrra:-)


Kram på er!!
image277

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh...så du har besökt Rossön. Ja, visst är det skönt att komma hem till sina nära kära och bara få va..kommer ihåg själv =) Hur mycket man än älskar sina barn och sin familj så ville man känna sig själv "lite" liten och bli omhändertagen som förr i tiden..iaf jag =)Ta hand om dig och kämpa på. Det blir bättre !
Kram så länge !

2007-12-09 @ 11:25:14
URL: http://karin1958.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0