Nyårslöfte

Egentligen borde man ge sig själv ett löfte vilken dag som helst.
Men nu får det bli så, Nytt år med nya förutsättningar!!

Måste sluta trycka i mig hela tiden och börja motionera.
mycket för hälsan, känner mig jävligt lat..
Men även för att jag vill komma i mina kläder utan att det hänger utanför.
Såhär såg jag ut förra sommaren då jag tränade varje dag, sen blev jag gravid och lät mig falla i gropen.
image327
image328
Mycket dumt, men nu är det gjort.

Så nytt år, nya förutsättningar!!!
Nästa år kommer jag i mina kläder och får bättre ork!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ja vi har samma nyårslöfte vi. Fast jag tränar flera dagar i veckan men jag stoppar huve fullt och de ska jag sluta med! GOTT NYTT ÅR! KRAM PÅ DEJ

2007-12-30 @ 19:48:11
URL: http://havsnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0