Sista veckan som mammaledig

Den här veckan är sista veckan jag är hemma helt själv.
Sen är Micke och jag hemma tillsammans till den 21 januari och sen börjar Mickes pappaledighet.
Jag som just fått ruljans på allt...
Vi har blivit förkylda, så Hailey är hemma den här veckan från dagis.
Men det är rätt skönt så jag får rå om dom alldeles själv den här sista tiden!

I helgen hade Alva kalas och igår blev hon två år!!!
Hon hade fått en massa paket dagen innan och sen fick hon paket igår också, då hennes riktiga födelsedag var.
Men på söndagen fick hon lite grejer också...

image325
Av farmor och farfar fick hon en trehjuling!

image303


image324
Och av oss fick hon en docksäng:-)


Sen fick gofika som de dukat upp så fint.
Yurika hade bakat tårtan... Och Evelina, lite..;-)


Igår bakade jag och hailey en ny sats med lussebullar.
Mina var traditionella och Haileys blev såhär
image312

Och det var tur, för som hon hosta och nös i degen så var de tur man såg vilka som var hennes bacillbullar:-P
Sen gjorde vi årets mest oseriösa pepparkakshus...
image315








Sen på kvällen pysslade jag på och gjorde en klocka till Haileys rum.
En idé jag haft länge och såhär blev resultatet.
(Dock ångrar jag att jag skrev dit siffror, men tänkte att den var ju tvungen att vara barnvänlig)

image313
image323
image314


Julfint
image316
image317
image319
image318


Lekhörnan nere
image320
image321image322

Sex dagar kvar till jul, inte för att jag räknar.....;-)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hallo åh va kul att du lagt in så mycke kort. Ja hemresan närmar sej SKÖNT? ja i år kanske vi träffas någe för nu har vi också gjort bort magsjukan bläää men de förstås Matilda & Lars har inte fått de än men dom kan ju klara sej.......Matilda har blivit förskyld istället. Ha de bra KRAM

2007-12-18 @ 21:21:15
URL: http://havsnas.blogspot.se
Postat av: karro

men guuud så mycket fina bilder du har lagt in :) Vad kul :) Det ser ut som ni haft mycket roligt i helgen och du pysslar på sötis! Du är helt otroligt duktig, vilken SUPERFIN klocka! Helt fantastisk! Jag längtar så mkt tills vi ses, men nu är det inte länge kvar.. jag räknar dagarna :P PUSS PUSS min kära Vän

2007-12-19 @ 10:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0