Åker till Umeå idag!!

Nu om nån timme åker vi mot umeå igen.
Ska bli skönt att komma hem och sova i sin egen säng och bara vara hemma och pyssla!!
Än hur mycket man tycker om och trivs hos dem man hälsar på så är hemma bäst..
Och det ska man ju va glad över.. Att man trivs hemma!!

Just nu sitter jag och kikar på bilder och ska välja några att skriva ut på våra fina barn:-D
Och så lyssnar jag på Timbaland ft. Keri Hilson - The way I are, den är superskön!!

Nu sitter Maria på flyget till TURKEY och kommer säkert få en härlig semester.
Och sen är nog Karro på Arlanda nu och ska ikväll åka till KRETA..
Så avundsjuka på dem.. Jag LÄNGTAR utomlands!!

Nej, nu ska man väl passa på att packa ihop det sista medan de andra är ute och medan lilla Nellisen ligger och sussar i farfars säng!!


Kommentarer
Postat av: lillasyster

nellisen var så söt när hon badade!!!!!!!!!!!!!med hailey kram frida

2007-08-18 @ 08:57:51
Postat av: lilla syster

längtar du tils du få fara utomlands det gör jag med kram syster

2007-08-18 @ 09:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0