Äntligen lite ordning här hemma...

Nu har jag plockat undan en massa grejer, sen har jag dammsugit.
Nu är det bara att vika ihop tvätten, sen är det inte sånt kaos här längre!!

Ikväll var första kvällen själv med tjejerna, då Micke jobbar em.
Det gick bra!!
Vi åt och sen spelade jag och Hailey dator, lekstugan.
Noelle satt och tittade på oss i sin babysitter, men efter ett tag frågade jag Hailey om hon också fick sitta i mammas knä.
Det fick hon, men efter ett tag blev Hailey lite irriterad och sa "inte sparka mig" då Noelle låg och småsparkade henne i ryggen.
Kl. 10 över sex började jag göra iordning flickorna.
Jag började med Noelle och sen tog jag Hailey, som skulle klä av sig medan jag tvättade Noelle och tog på henne pyjamasen.
Men det ville hon inte, men tillslut fick hon på sig en ny blöja och jag fick tvätta av henne lite.
Sen skulle hon prompt sova i Zlatan-tröjan!!
Åh, vad jag älskar dom båda två!!!
image109

Sen gjorde jag välling och självklart blev Noelle hungrig då också.
Sen ville Hailey läsa bok i hennes säng, så det blev lite trångt för mig att sitta i hennes utdragssäng och amma.
Vi läste Emma tvärtemot och Max bil och dockvagn.
Sen borstade Hailey tänderna och gick och la sig.
Hon ville att Noelle skulle sova i hennes säng, men det fick hon inte.
Och Hailey somnade på en gång, hon kom aldrig ut.
Det var tur då jag satt och ammade klart Noelle.
Sen la jag henne i våran säng och hon somnade också.
Så halvåtta hade båda barnen somnat:-D


Förövrigt fick jag idag veta att min gamla gymnasielärare och hennes man äntligen ska få hämta en liten dotter i juli.
De har väntat sen jag gick i trean och väntade Hailey.
Och nu har jag hunnit få ännu et barn på den tiden.
Ja, det är nog verkligen kämpigt att ansöka om adoption och det är inte en dag för tidigt de ska få ta hem sin efterlängtade lilla flicka!!
Jag blev så glad då jag fick höra detta och jag har väntat och väntat, så tänk vad deras väntan måste varit lång!!
Hon kommer bli en toppenmamma, Annica.
Hon är bland de underbaraste människor jag fått lyckan att möta i mitt liv!!
En speciell rödhårig toka med sån energi att man blir glad av att bara titta på henne:-D

Sen vill jag ge en stor eloge till min kära sambo som är hur underbart bra som helst!!
Han finns alltid här och han är en riktig toppenpappa:-)
image108
Han tar Hailey varje morgon och imorse var han jättetrött och imorgon lär han vara ännu tröttare då han jobbar till 24.00 inatt.
Han har inte haft en sovmorgon på 4 veckor(och med sovmorgon i det här huset menar man att sova till sju...)
Han ställer upp på mig nu när jag ska kämpa igenom de sista veckorna då jag får sova varje morgon, lääänge så jag inte har tugummi i huvet då jag ska plugga.
Även om jag faktiskt är uppe på nätterna, men det är ibland han med med Hailey som alltid varit grinig o nätterna.
JAG ÄLSKAR DIG MASSOR och jag saknar dig när du jobbar kväll!!

Nej, nu ska jag slötitta en stund på teve och vika tvätt och sen ska jag också i säng!!
Är faktiskt lite trött nu och har lite huvudvärk, en konstig huvudvärk...
Go Natt på er!!

Kommentarer
Postat av: KarroBarro

Hej Min Sköna o dina underbara tjejer :))
Det är så roooligt att läsa o få se hur ni har det. Jag kollar i din blogg varje dag o det är verkligen jättekul :) Har tänkt o ringa dig i helgen, men jag var ut i lördags (Joppe, Johanna, Joanna o jag) har inte varit ut sen i januari, inget mot dig då, men jag tyckte d va länge :P Kände redan i fedags att jag hade nåt i halsen, trodde ja hade prtata för mkt på jobbet, men i lördags sjöng vi karaoke o då höll inte min röst hela vägen... så har fått varit hemma nu igår o idag, för jag har ingen röst, men nu är det lite bättre:) Anna, du är så duktig som pluggar o står i för fullt :) Du är snart klar, sen få du va leeedig :)) Kämpa Kämpa! Jag längtar så mkt tis jag får träffa er allihopa i sommar. Nu ska jag titta lite på Greys Anatomy o sen ska jag oxå skaffa en blogg sida :P Det är så roligt att få skriva av sig o jag vill ox visa bilder :) Puuuuuuussar i 100000 till er alla

2007-05-29 @ 13:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0