De är bra roligt!!

Här sitter jag och inte kan sova.
Micke är hos sin bror då hans föräldrar är här.
Jag måste verkligen lära mig att sova då jag är ensam hemma med barnen.
Annars får man tillslut blodsprängda ögon och klättrar på väggarna av trötthet..
Min fina lilla tjej är så rolig.
Hon är en riktig pratkvarn och hon är så busig och en retsticka som hennes far.

Och hon är hur duktig som helst.
Imorse kom hon in i köket och sa att hon ville bajsa, så då tog Micke henne på pottan och visst bajsade hon.
Annars då hon är bajsnödig vägrar hon då vi frågar och vill ha blöja.
Men nu sa hon till själv, hon var så duktig! Sen när vi var ute på eftermiddan var hon på väg in.
Jag gick och frågade vad hon skulle göra och hon svarade att hon skulle kissa.
Så vi gick in och krånglade av kläderna och sen satte hon sig och kissade.
Min duktiga tös som kunde hålla sig så länge att hon hann in och kissa.
Hon vill sluta med blöja, det har hon velat länge. Men den får hänga med ett tag till.
Men jag tycker synd om henne, för hon verkar ha ont av den:-(

Idag(igår..) var jag så duktig:-D
Jag skrev långt om artikeln och jag satt flera timmar tills jag var helt klar.
Sen imorgon ska jag läsa den sista av dom och sen blir det en helgs vila, tjohoooo!!

Nu verkar Noelle vara påväg att vakna så jag ska skynda mig och borsta tänderna.

Jag slutar med en sak jag snott från Fridas(Robins tjejs) lunarsida, tycker den är rolig!!
Kvinnor i allmänhet vill hellre vara vackra än intelligenta,
för de vet att männen i allmänhet har lättare att se än att tänka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, ville bara skriva några rader och tacka för de gulliga inlägget, å ja, han är helt underbar,skulle inte byta han mot någonting! :) Å du har gudomligt söta barn dessutom, hör bara gott om dig av Berit å alla :) Hoppas vi kanske ses något i sommar :) Kram Sebbans Emma

2007-06-01 @ 23:15:23
URL: http://emmabergman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0