Första dygnet hemma!

Det har bara varit bra!
Vi har tagit det lugnt och lillasyster äter varje, varannan timme då mjölken inte riktigt kommit igång.
Vi var ute på en liten promenix idag och det var så skönt.
Har inga problem alls "där nere" och jag kan inte fatta att jag nyss fött barn.
Känns inte alls i kroppen..
Förra gången hade jag jätteont och var jättetrött.
Men jag har ju kvitto på att jag gjort det;-)


UPPDATERING
Nu har vi bestämt oss.
Lillasyster ska heta:
NOELLE Frida Elisabeth Palmqvist

Kommentarer
Postat av: frida östman

hej vad gör du bebisen var fin

2007-05-02 @ 20:04:35
Postat av: Emma

Grattis till dottern! Vad fint namn hon får =)

2007-05-03 @ 16:24:42
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se
Postat av: Karro

Åh, vad söööööt man kan va :))) o vilken superbra namnkombination :)) Tänker på er varje timme :) Puss o Kram Karro

2007-05-03 @ 18:25:10
Postat av: Lill & Frida

Vad fint du skriver! Läste din förlossningsbeskrivning, bra jobbat tjejen! Och vilken fin liten familj, ni ser helt fantastiska ut. Stockholmskramar Lill & Frida

2007-05-14 @ 12:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0