Idag är jag trött...

och ändå sov jag till tio...
Jag och Hailey och Noelle har haft en msyig kväll, Hailey badade och sen skojades vi och gosades med Noelle och varandra.
Hon är så go´ mot lillasyster, när vi skulle gå till hennes säng för att läsa såg hon till att mamma tog med lillasyster.. "Noelle också följa med"!!


Ikväll har jag inte orkat göra nåt, bara kikat på DHW och Ugly Betty.
Noelle har varit lite kinkig, kanske en halvtimme men det är ju länge.. beror ju på vad man är van vid;-)
Men hon blev lugn då hon fick ligga på mitt bröst och vila sig.
Hon somnar varje kväll(ta i trä) mellan ca. 7-9 nångång.
Så båda barnen sover om kvällarna.
Än så länge går det bra med två barn.
Det är nästan lättsammare med två då vi är själva, då går tiden fortare.
Vi har mycket mer att göra!


Annars är det snart sommar och ledigt.
Micke har tagit två veckor till nu, så han kommer vara ledig mellan den 5 juni till den 3 september..
Härligt!!
Så vi åker till Rossön den 8 på kvällen efter min tenta.
Sen stannar vi till efter midsommar.
Mamma ville gärna att Hailey skulle stanna några dagar, men vi åker inte till Umeå så få dagar och sen tillbaka.
Dessutom känns det hemskt om vi skulle vara 30 mil ifrån henne, känns som om hon är för liten ändå.
Men klart hon skulle säkert ha jätteskoj!!
Men nästa sommar så är hon ju 3 år, så då är hon ju större.
Micke är nog ännu ängsligare än mig, han är en hönspappa;-P
Hihi, nej då.. eller liiite:-)

Idag pratade jag en stund med Karro.
Min älskade och saknade barndomsvän!!
image116
image114
image115
Och det var ju inte igår precis...
Vi ska ut på dunder, det ska bli så skoj!!
Jag längtar, ska bli roligt att bara få klä upp sig och få vara snygg och inte bara en degig morsa..Haha!!
Iofs behöver kan amn ju va en snygg morsa också, men inte just nu då man har skola samtidigt.
Så snart skolan är över ska jag rycka upp mig, jag lääääääängtar!!
Då ska jag börja träna med!!
Idag åt vi ju iaf kidneybönor i köttfärsen, duktig jag är!!
Det är sååå gott!!
Imorrn ska jag göra burgare av resten, det är ju så billigt också.
Förväller och kokar själv. 14 spänn!!

Nej, nu ska jag lyssna på lite musik och sen sova.
Jag längtar efter min kära sambo, nu är det bara två timmar kvar!!

Älskar min lilla familj!!

Sen så saknar jag er familjen Olofsson/Nilsson

image117
Har insett hur mycket jag vill flytta till Ösund trots min avsky för den staden.
Saknar min själsfrände och vill så gärna ha närmre till släkten, va mycket skönare och roligare tillvaron skulle vara då!!

Sen vill jag bara lägga in en bild på min vackra brorsdotter Isabelle.
image120
Hon fyller fyra år idag:-D
GRATTIS ISABELLE!!



Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0