Jag kan inte få nog...

... Hon luktar så underbart och jag stryker mina läppar mot hennes kinder och de är så lena.
Att man kan älska en sån liten så MYCKET!!!
När man får två barn delar man inte kärleken, utan den växer för båda!!!
Och Hailey avgudar lillasyster så mycket.
Hon är så snäll och go´ mot henne och vill hålla, kramas och springer dit direkt när Noelle gnäller till.
Gungar vaggan och säger "Nu är det bra, bebis!! Scchhh, scchhh, scchh..."



Jag vill ha en hel drös med ungar!!!
Men om några år;-)
Måste gå klart skolan nu sen.
Annars skrämmer jag slag ur både mamma och pappa:-P

image62
Första bilden på oss tillsammans.
Direkt hemkomna från BB, taget av Elisabeth och Ulf innan de åkte.

Nej, nu ska jag gå och duscha.
Jag ska på skolan imorgon.
Noelle ska vara hemma med pappa och storasyster.
Jag ska bara vara där 1½ timme så då får hon vara hemma.
Vill helst inte ha med henne, så hon är bland så mycket folk.
men på onsdag och absolut torsdag måste hon följa med.
Jag har bara 8 dagar sammanlagt i skolan de här fem veckorna, så det måste bara gå.
Det är ju det med att dra ut henne bland en massa folk då.
Men jag får sitta längst bak!!

Noelle skulle egentligen också bada, men hon sover igen.
Ligger och sussar i pappas famn:-D
Hon är så lugn och snäll och sover så bra.
Inatt sov hon från tio till halv fem och hon är bara några dygn!!
Jag vaknade vid tre och undrade varflr hon aldrig vaknade..
Om möjligt är hon ännu "snällare" än vad Hailey var som nyfödd.

Nu SKA jag sluta skriva!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad ni är fina, och så fina barn. Hoppas ni alltid kommer ha lyckan med er. :)

2007-05-07 @ 00:19:26
Postat av: Anna i östersund

Heej!! ville bara Gratta till lillflickan!!! Carro var så sjukt glad när hon berättade!! Hoppas allt går som på räls även med den nya! kram kram från Östersund

2007-05-07 @ 16:49:45
URL: http://annakjonsson.blogg.se
Postat av: Linda

Ni är den finaste lilla familj jag vet!! Längtar till sommaren då jag får träffa er!! Då ska vi ha de tok mysigt!! De kan jag lova=) Puss!!

2007-05-16 @ 22:42:05
URL: http://lindashemligaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0