Likisar:-D

image92image93
Noelle hade storasysters avlagda kläder en dag.
Hailey hade de här kläderna jätteofta då hon var liten!
På översta kortet är det lilla Hailey då hon är bara 6 dagar.
På det undre är Noelle 23 dagar gammal.




image94
image100
I fredags var Hailey så ledsen och grinig och det visade sig att hon hade feber.
Hon ville ändå vara ute och vi gick och köpte glass: som hon satt så stilla och åt-D
Sen ville hon sitta och gosas med pappa.

image95
Noelle låg och sov i vagnen hela eftermiddan. Se så gott hon verkar må!!

image96image97image98image99
Imorse mådde Hailey bra igen. Lite snorig bara och lillasyster likaså.
Noelle har snarkat inatt.
Vi badade Noelle och Hailey duschade medans bredvid i badkaret och de blev bli pigga och fräscha!!!

Ikväll har vi grillat och sen har Hailey fått två par nya byxor och två linnen. Sen ett par jätteroliga solglasögon!
Nu har vi nattat båda två, men Noelle har inte riktigt somnat in än men hon ligger lugnt och stilla nu och slumrar.
Hailey slocknade direkt hon var jättetrött!!

Hon är så rolig Hailey. Hon brukar säga så roliga saker nuförtiden och låter så stor.
Eller som hailey säger "Mamma, jag är litte stor"

Och igårmorse så höll hon på klättra över Noelle i vår säng då jag ammade och jag blev arg.
Då gick hon och öpnnade sovrumsdörren och grät "Jag GÅ.."
Och jag sa "Men Hailey, du får ligga här hos mamma men inte på Noelle..".
"Nej, Hailey är ARG!!!" *haha*

Eller då vi frågar "Vad har Hailey ätit på dagis idag??"
"Mat!!" Och det är ju så sant:-D

Hon pladdrar på hela tiden vårat lilla bustroll!!
Hon är så rolig, en liten retsticka.. precis som pappa!!
Nej, nu ska jag sätta mig ute i solen tror jag!!

HEJ SVEJS!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjoho!! vilka fina bilder på tjejerna!! De blir bara sötare o sötare för var dag=) Diggade kortet på Hailey, hon ser ut som värsta hårdingen!!=) Och va fint på Noelle när hon ligger i vagnen!! Blev iaf tok bra med utemöblerna!! Riktigt snygga!! Hälsa micke att han gör helt rätt i att kolla på hus i ösd ;) Men säg åt han att ni får ett helt nytt för samma pris ..hihi.. vi får höras!! we miss u sooo.. ps: casper skickar en massa blöta pussar!! ;) KRAMAR

2007-05-26 @ 20:30:07
URL: http://lindashemligaliv.blogg.se
Postat av: Frida

Vilka sötnötter!

2007-05-28 @ 09:53:51
Postat av: lilla syster

hej!!!!!!!!!! jag längtar efter dig men jag kommer imorgon till hafsnäs!"kram frida!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-13 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0