Mina fina ungar!!

image74
- Mina vackra flickor myser i Haileys säng -


image76
Vi gav vika för nappen tillslut, hon har ett STORT sugbehov...


image77
Noelle sover gott i sin nya babysitter från farmor och farfar!!


image78
En trött studerande mamma som vilar med sina små.


image79
- Min fina fina Noelle -


image80
Min underbara tvååring!!


Hejsan Hoppsan!!
Har inte skrivit på ett tag..
Vi har det vi gör om man säger så!!
Jag är mycket tröttare nu om dagarna, då jag har satt igång med pluggningen..
Skulle vara så skönt att slippa den, men jag fokuserar på hur mycket jobbigare det skulle varit att läsa den här kursen då Noelle är ett halvår och behöver mer uppmärksamhet!!
Det är slutspurten nu och sen LEDIGT med min kära familj hela sommaren..
Jag längtar massor!!

Jag har tur som har Micke som tar stort ansvar för Hailey, skulle aldrig kunnat plugga annars.
Sen hade ju han Noelle hemma då jag var på skolan förra veckan.
Han har sömnbrist han med. Han kliver upp med Hailey varje dag med tuppen!!
Han sover i vardagsrummet nu så vi ska slippa vakna då båda barn vaknar..
Nu kan vi åtminstone ligga bredvid varandra UTAN barn tills jag går in till "mitt" sovrum för att sussa!!

Men på måndag börjar Micke jobba igen, men då ska Hailey vara på dagis och jag på skolan med lilltjejen.
Sen två veckors egna studier inför tentan och sen SLUUUUUUUT!!!
Nej, Micke och Hailey är hos Alva och leker nu och Noelle sitter och "kvirar" i babysittern..
Utan den hade jag aldrig kunnat plugga heller.. Tack Ulf och Elisabeth:-D
De är förresten påväg hit just nu..
Synd att man inte är på topp, då man har så mycket att göra..
Men ska göra klart det mesta till imorgon och sen ta helg jag med!!

Ha en trevlig långhelg, ni som har ledigt hela veckoslutet!!
NU ska jag göra klart min "läxa";-P

Kommentarer
Postat av: Linda

underbert söta!! glöm inte bort att njuta av livet oxå!!!!

2007-05-17 @ 09:38:54
URL: http://lindaijonkoping.blogg.se
Postat av: Yurika

tack för den fina bloggen! glöm inte att vila nån gång emellarnåt så du orkar! Kram / Yurika

2007-05-17 @ 12:19:51
URL: http://yurika.blogg.se
Postat av: Karin

Hejsan Anna !
Så söt hon var Noelle och Hailey är sin mamma upp idagen !! KAn inte förstå hur du orkar med studier och småbarn men förstår att du har fin och otrolig hjälp av din Micke. Sånna karlar ska man vara rädd om =))Önskar dig och din familj allt gott och hoppas du får en välförtjänt vila när du är klar.
Grattis till den lilla och ta hand om dig !
Kramizar från mig !

Postat av: Frida

Vilka sötnötter till dottrar :)

2007-05-20 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0