Mina Rosa Prinsessor

image101
Hailey i sina nya kläder och nya solbrillor

image102
Noelle sover i pappas famn ute i det fina vädret

image103
Hailey kammar sitt nyklippta hår
Dom är så fina mina sessor!!





I söndags var det morsdag!!
En trött mamma blev uppvaktad kl. halv sju(tror jag det var) med paket, nalle och kort från mina underbara barn!!
Jag fick en mugg som var underbart fin och rosa:-D
Sen fick jag en nalle där det står världens bästa mamma..
Det var så fina saker alltihopa!!

Sen så fikade vi tårta och saft ute på eftermiddagen och innan det klippte jag Hailey.
Hon blev så fin, hon fick en frisyr istället för stripigt långt hår!!

Annars har vi nog mest varit trötta i helgen.
Vi skulle titta på film i fredags jag och Micke, men jag somnade..
Så då fortsatte vi i lördags och tittade klart.
The Holiday med Kate Winslet, Jack Black m.fl.
Den var rätt bra!!

Sen satte Micke ihop Haileys lilla bänk med bord som hon fått av mormor och så oljade han den.
Det blev jättefint!!
Jag har målat Haileys bord och en stol, men det är en stol kvar..
Har inte orkat måla den.
Det blir så guldigt och fint!!

Sen satte jag upp min mage i sovrummet, det blev riktigt fint!!
image107

Annars har vi tvättat, tvättat och tvättat..
Det tar aldrig slut, känns som om man ligger lite efter nu..
Och idag ska har jag börjat plugga, men det går segt..
Värdelösa lärare som inte kan undervisa och leda oss ordentligt..
Har ingen aning om hur jag ska plugga till tentan.
Ja, så nu har man inte tid och städa heller ordentligt..
Eller det blir lågprioriterat nu den här veckan..
Ska nog fixa lite ikväll då Hailey somnat.

Sen har man njutit av det vackra vädret i helgen.
Det har varit underbart skönt med sol, så himla uppiggande!

Idag är det 4 veckor sedan Noelle föddes.
Tiden går så fort!!!
Hon har varit så stark i nacken och stadig hela tiden.
Häromdan rullade hon över på rygg då hon låg på magen.
Igår gjorde hon det kanske 4 ggr, Hailey blev imponerad på lillasyster:-D
Nu ska jag amma klart och sen hämta min lilla donna Hailey!!

- KRAM PÅ ER -


Kommentarer
Postat av: Marie Olofsson

Hej Anna!
Hittade av en slump din bloggsida och kände att jag inte ville smita förbi obemärkt! ;) Åh så kul att läsa om och se era vackra flickor! Jag kommer nog att titta in lite då och då. Stort grattis till den senaste i familjen också!! ;) Vi kanske träffs i sommar! Må så gott! :) Kram Marie

2007-05-28 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0