Sitter och håller på somna...

Hailey och Noelle sover och Micke är ute med sina föräldrar och handlar lite.
De har varit här på förmiddan med ALva och lekt och gosat med Noelle.

Idag har jag läst en artikel och sen orkar jag inget mer.
Fick iallafall boken idag från AdLibris så jag kan plugga till tentan.
Den är på engelska.. Inge skoj + facktermer.. BORING!

Ikväll ska vi äta lax borta hos Björn och Yurika.
Sen ska vi även åka och köpa lördagsgodis, fast det blir fredagsgodis.
Hailey åt tills påsen var slut förra helgen, hon vägrade släppa den.
Fast det tog ju typ två timmar att äta upp den..
Hon är så go vår Hailey!!

Nej, kanske hinnar jag blunda en stund innan de vaknar??
Kanske lite optimistiskt då Hailey somnade för en timme sen.

Jag saknar min LINDA:-( Det är inte detsamma utan dig här..

KRAM PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0