Sömntutan

Hon sover så bra, Noelle!! *ta i trä*
Inatt sov hon igen från tio till klockan tre.
FEM timmar i sträck, det är ju hur bra som helst:-D
Hoppas det fortsätter så!
Tog lite bilder då hon låg och sov idag på förmiddan.

image64image65

Sen var jag på skolan idag, 1½ timme.
Gick bra, Noelle och Hailey och pappa skjutsade mig på skolan och sen var de hemma tillsammans.
Det gick toppen!!
För mig var det sådär, svårt att koncentrera sig på föreläsningen då man längtade hem.
Men jag måste kämpa mig igenom de här fem veckorna, så blir det lättare sen!!
Nu ska jag ta upp Hailey ur badet, sen ska hon nattas:-)

image67image66

NATTI NATT säger Hailey:-D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sööötisar!!! Här kommer världens största kraaam från mig!!!

2007-05-07 @ 21:13:04
Postat av: linda

Va fina ni är!! o hailey blir bara mer o mer lik sin söta mamma=) Kram!!

2007-05-16 @ 08:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0