Umbrella

You can stand under my umbrella, ella, ella ey ey ey...
Jag älskar den låten med Rihanna och Jay-Z!!!
Sen är P. Diddys nya låt Last night hur skön som helst också!!
Och Akons låt Don´t Matter... Hmm, så skönt med musik:-D

Imorse hade Hailey rivit ut blomjord ur små pappers"krukor" som jag satt frön.
Micke skulle ta ut och slänga dem men glömde dem på bordet.
Och Hailey hade lekt lite med dem innan hon väckte mig.
Det var fingerspår i jorden på bordet, jord på golvet och små fotspår på mattan.
Sen var det jord ute på madrassen där Micke ligger i vardagsrummet...
ingen rolig start på morgonen...
Det enda positiva var väl att jag ändå hade tänkt städa idag och torka golvet och nu blev det ju verkligen gjort!!

Micke har nyss satt upp våra nya utemöbler, de blev jättefint!!!

Tur det, då han velat fram och tillbaka i hundra år om vilka möbler han ska köpa.
Men då blev det bra också;-)
Och bak har vi ju en ny hammock på Mickes fina trallgolv han lagt!!

Annars har jag som sagt städat idag, var inte på skolan då Noelle är fökyld och kräktes inatt.
Säkert av allt svalt snor, hon får det som i halsen.

Sen var vi på rusta och köpte formar formade som rosor så jag kan göra fina muffins till Haileys tvåårsdag och till Noelles dop!! Sen köpte jag en billig matberedare så jag kan göra falafel, som jag längtat. Min stavmixer pajade häromdan.. Och så var jag på HM och köpte lite kläder till tjejerna.

Nu ligger mina fina döttrar och sover.

Men Noelle vaknar nog snart.. Jag hör att hon börjar knorra nu!!
Jag sitter och lyssnar på musik och skriver blogg såklart:-D


Amanda är på bal idag. Jag önskade att jag kunde vara där och titta på henne och Jerry. Hon är garanterat finast där, hon är så vacker min kära lillasyster. Jerry kan skatta sig lyckligt som fångat en sån skönhet och hon är så rolig den tjejen!! Och naturlig, det är det som är det bästa och det är det som gör henne ännu finare!!

Ska se om jag hinner spela lite kort med Micke innan lilla fina Noelle vill äta "mammas brrrröstet"..haha!!
Hailey är ju bara för go`!!


GONTT PÅ ER:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0