3 kg kvar...

Sen väger jag lika mycket som innan jag blev gravid med Noelle.
Har i veckan ätit näringsdrycker och ätit ett huvudmål per dag.
Sen har jag i den mån jag hunnit försökt promenera och idag blev det faktiskt ända till apoteket vid COOP och tillbaka.
Har redan gått ner 2,5 kg.
Det mesta är väl vattenvikt, men det är en liten motivationshöjare:-)
Sen måste man ju börja äta nyttigt och det är jag ju bra på om jag bara vill då jag föredrar nyttig mat.
Det var bara motivationen att sluta äta fast jag egentligen inte vill, som behövdes.


Kram på er:-)

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag har precis vaknat och tittade in här och jag blev alldeles tårögd nu för att du skrivit så fint till mig! Tack själv Anna, för att du finns för mig och att du är så öppen mot mig. Det känns väldigt BRA att ha en vän som dig! Jag Älskar Dig också och jag håller tummarna för dig och hoppas att du blir bättre nu :) Jag vill att du ska känna dig lycklig! Många Pussar o Kramar o vi hörs snart igen!

2007-11-18 @ 12:04:46
Postat av: Karin

Hejsan Anna ! Blir så glad för din skull att du tagit emot den hjälp som finns att få. Varför ska man gå och må dåligt när hjälpen ändå finns ? Förstår ändå varför du dragit dig för detta. Livet ska levas så lyckligt som möjligt och det är bara vi själva som kan påverka hur det ska bli. Försök att inte vara bitter utan se framåt och gläds nu åt det som du har framför dig.
Tusen kramar från mig, vännen !

2007-11-29 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0