En riktig vän...




image275

Karro och jag

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!! hoppas du kunde somna i går! bara så att du vet så tycker jag om dig så mycket och jag finns här för dig om du behöver prata! du är världens finaste anna!! Dessutom är du mänsklig!!
Kramar!!

2007-11-21 @ 05:19:39
Postat av: joakim.

hej anna!
starkt att du står för och säger att du låtsas. för det är inte alla som kan göra det inte.
hoppas allt är bra.

jocke.

2007-11-22 @ 01:13:33
Postat av: Karro

du skriver så bra Anna o så fint om mig.. du vet att jag tycker detsamma om dig! Kanske ringer dig ikväll eller imorrn o hör om du ska ha nåt från Ikea :P Puss o Kramis

2007-11-22 @ 12:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0