Grattis på Elisabeth-dagen!!

Idag har vår fina docka Noelle namnsdag och även svärmor!!

image274


Annars har jag drabbats av en släng av magsjuka, spyr inte men.. ja, ni vet...
Och har en fruktansvärd smärta i magen...
Mår så illa och önskar att jag bara kunde få kräkas och må bra för en stund!!

Micke fick komma hem ca. två timmar innan han slutade egentligen.
Stod ut så länge jag kunde!!!

Nej, nu ska jag klä mig varmt.. Fryser som en, jag vet inte vad...
Och har nyss duschat hett, hett!!!
Men då började jag må mer illa istället..
Ja, det är inte lätt:-P

Kramis så länge:-)

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

usch! e de vinterkräksjukan tro?? hoppas du snart blir frisk... och gud vilken söt liten bebis!! =)

2007-11-19 @ 15:59:16
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0