Hej Svejs...

Hoppar bara in en snabbis på bloggen och skriver en rad.
Noelle ligger i sitt rum och leker och då passar jag på.
Rätt häftigt att jag kan låta henne leka själv utan att våndas:-)

Jaja, skulle bara skriva och säga att jag varit ner på stan en sväng idag.
Köpte en klänning till H som jag även beställt, men nu avbeställt.
Så underbart vacker:-)

Sen har jag köpt en klänning själv, i storlek TRETTIOSEX!!!!
Tjoho, jag blev så glad och bättre kommer den passa:-)
Kanske var magsjukan som avgjorde:-P

Sen har jag nu möblerat om i Noelles rum och sen satt upp prinsesskrokar och underbara galgar.
Hennes rum går i prinsesstema, ja, jag faller under kategorin som könsindelar...(Tydligen)
Jag skäms (lite), men det är ju så underbart fint!!!!
Så fint att jag inte orkar bry mig om kön och att pojkar och flickor kan ha samma.
Det är klart de kan, men min docka har ett så fint rum så jag säger bara "So what??? Hon är en tjej ju:-)"

Kram så länge på er!!

PS. Igår somnade jag före kl. 22:00, GRATTIS TILL MIG:-) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0