Lägger barnen nu...

De stör varandra lite tror jag.
Men de brukar somna in rätt fort!

Idag har vi varit inne hela dagen, det har varit lite segt.
Vi har tittat på mycket teve och bl.a. Rosa the Movie.
Den var rätt bra tycker jag, så mysigt med kärlek i den åldern hon är.
Det är det enda man behöver bry sig i...
Fast så var det nog inte!!??!

Sen har vi inte gjort så mycket mer.
Hailey har sån hemsk hosta, hon har hostat flera dagar nu så hon kräks upp slem.
Imorse undrar jag ens hur hon kunnat andas med allt slem i lungorna som kom upp.
Huvva!!!

Sen så har jag stickat idag och ska göra det nu när barnen somnat.
Så mysigt det kändes:-)

Imöra ska vi gå o hälsa på Agneta, så de blir ju trevligt.
Och på torsdag ska vi åka både skridskor och skidor med Hailey.
Hoppas det inte blir så kallt så vi kan lufta lungorna!!

Noelle säger verkligen mamma och pappa nu, det är så mysigt.
Om man säger mamma så härmar hon för fullt, det gjorde hon inte för en vecka sen...
Nej, nu är det bäst jag ser till att mina två små somnar så de blir lugnt nån gång!!!

Hej Svejs på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0