Lilla sjöjungfrun

Sitter vi och kikar på nu.
Hailey hade 39 graders feber inatt och sov väldigt oroligt.
Micke tog hand om henne mest, tack så mycket!!!
Min trötthet verkar vara omättlig och jag skulle kunna sova dygnet runt tror jag.
Hoppas det ger med sig!!!

Annars var vi på Haileys dansskola igår och träffade Pippi och dansade med henne på Pippilåten.
Synd att Hailey inte orkade dansa, då hon inte var pigg.

Noelle ligger och leker själv på golvet med Haileys fina rosa trejuling.
Så skönt då hon underhåller sig själv!!

Nej, nu är Nellisen less och Hailey vill ha vatten.
Kram på er alla:-)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej Igen!
jag har mått dåligt sen jag var 12-13 och sen har det fortsatt i vågor. Jag har ätit medicin, slutat, börjat och en hel del annat som jag kanske inte ska skriva här. Nu äter jag inga mediciner eftersom att jag är gravid och inte vågar chansa.

Tycker att det är bra att du ska börja äta medicin!
Hoppas det är bra annars och tack för receptet.
Kram

2007-11-19 @ 10:14:10
URL: http://MammaBinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0