Noelle

har inte varit riktigt pigg på ett tag nu.
Hon har varit förkyld såsom mig och Hailey länge nu.
Men den senaste veckan har hon även skrikit, alltså jag menar verkligen vrålat djupt och högt på nätterna.

Nu idag har hon även varit grinig på dagen.
Känns som om inte det står rätt till, riktigt.
Hon har nu sovit i princip sen jag lämnade Hailey på dagis.
Vaknat, ätit LITE och sen skrikit mest och sen somnat om i min famn.
Ingen feber, ja vi får väl se.
Vill inte väcka henne då hon måste spva då hon varit vaken inatt coh sen för hon är grinig och dålig.
Samtidigt som man vill väcka för att kola att hon går att väcka..
Micke får iaf hämta Hailey en halvtimma senare på dagis, vill inte väcka och släpa dit Noelle.

Nu ska jag kolla att hon lever och sen städa undan lite.
Har inte gjort ett skit förutom att bäddat sängen idag, hann knappt äta förut då hon inte ens gick sätta ner en sekund.
Så jag har också vilat då jag varit uppe inatt..
Men gud vad man blir störd av all skit man vet som ligger nere och väntar.

image244

Kommentarer
Postat av: Karro

Roligt att prata med dig idag! Jag blir alltid lika glad :) Längtar tills nästa gång vi ses! Puss o Kram

2007-11-07 @ 02:26:11
Postat av: Petra

Uscha, hoppas hon blir bättre snart. Skickar massa frisk-tankar till er allihop! Puss o Kram

2007-11-07 @ 15:20:12
Postat av: Karro

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21258&lid=menu

2007-11-08 @ 19:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0