Orbs



Orbs är en slags ljusklot. De är den vanligaste spökrelaterade anomalin som fångas på film. De varierar i ljusstyrka, färg och storlek, kan vara nästan helt transparenta eller så gott som solida. De kan hovra på ett ställe eller flyga runt med blixtens hastighet i ett oregelbundet mönster.


Vad är orbs? Teorier.
- Energi som dras från en källa (såsom elledningar, värmekällor, människor...) så att anden kan manifestera sig. Anden i fråga kanske inte ens är medveten om detta. Det skulle kanske kunna förklara varför orbs är runda klot ? energi som förflyttas på detta vis torde anta en sådan form.

? En helt egen livsform

? Spöken som antar formen av ljusklot

? Nån slags rest som andar lämnar efter sig när de förflyttar sig

? Icke-paranormal elektromagnetisk energi från Jorden


Hur man kan identifiera en äkta orb
Ju ljusare, desto bättre. Eventuella spår av rörelse tyder på äkthet. Många på samma bild är troligtvis damm, speciellt om de överlappar varandra. Äkta orbs har ofta ett litet skal (som en cellvägg), och textur.

Så idag när jag kikade på denna ofantligt roliga bild ännu en gång märkte jag att dessa finns på denna bild.
Spännande tyckte jag:-)

image273

Men med tanke på att jag vet att Maria kan va en liten slarvmaja är det antagligen bara damm...
Vad trist!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0