21 år..

Igår fyllde jag år. Kändes inte som att jag gjorde.
Hur som helst så känner jag mig totalt ålderslös.
Ålder hit och dit, i min värld möts människor på ett helt annat plan än ålder där andra gemensamma nämnare råder.
Men visst.. det är ju ändå kul med födelsedag om man får lite paket;-)

image210
En sliten mamma blir uppväckt
image211
Frukost med la familia

image213

image214
Jag och glada tjejerna äter middag, notera den kollosalt stora glassen!!!
Det där är så stor som den är*haha*

Men de va ju kalas så hon fick två:-P


Jag hade mest fått pengar, så jag åkte ner på stan och handlade lite presenter till mig själv.
Micke var på innebandyn och sen mötte han upp mig på stan och vi åt lunch.
Sen åkte han på jobbet och jag mot Haileys dagis.
Vi gick hem och gjorde älgskav med potatis!! GOTT va de:-)
Sen fick Hailey en liten glass sådär på födelsedagen.. haha.. som sagt, det firades inte mycket.

Men tydligen ska Micke göra tårta i helgen så vi får väl se om den blir ätbar.. ;-)
Och sen ska han laga middag åt mig på lördagkväll och det ska också bli intressant!!
Men jag blir glad att han försöker vara gullig mot mig!


I veckan har vi lekt med Malte, Haileys kompis från dagis.
Vi var dit och hälsade på och en dag var vi ute och lekte.
Så skönt att träffa föräldrar, så man har någon att prata med samtdigt som barnen har skoj.
malte och Hailey gillar varandra, redan från början sa dagisfröknarna att de pussades och bråkade om vartannat. De verkar vara mest me varann på dagis!!
Veronica, Maltes mamma är också föräldraledig då Melker, Maltes lillebror är 4,5 månad äldre än Noelle.
Malte är 6 månader äldre än Hailey.

Hmm, vad har mer hänt...
vi har fixat och donat, men inge skoj att lägga upp kort förrän man är riktigt klar med allt.
Men vill lägga ut så alla kan se hur vi bor, då det är lite långt för många att ha vägarna förbi.
Främst ni i Rossön!! Vill att ni ska hur vi bor.. Fats ni kanske inte är så nyfikna, kanske mest är jag som vill visa er..haha!

Nej, nu ska jag plocka bort de sista och snart är min Micke hemma.
Tänker på alla er hemma. Jag är van att ha huset fullt på födelsedagen, men det är ju inte så längre.
Hela tjocka stora släkten min:-)

 image212
Min fina var tvungen att sitta i hallen medan jag hjälpte Hailey.
Bar henne från grannarna och hem i stolen sådär och satte ner henne i hallen där hon satt så snällt och bet på mössan sin! Åh, hon är så go så man vill äta upp hon!!


Go Natt me er!!

Kommentarer
Postat av: Linda

honey!! jag skäms!!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, i efterskott!! massa pussar o kramar från mig o la familia

2007-10-05 @ 12:26:37
URL: http://lindashemligaliv.blogg.se
Postat av: Anonym

Anna, jag vill komma och se hur ni bor!! När får jag komma?? =) Så otroligt sööta söööta söööööta barn du har!! Blir alltid lika glad med en uppdatering!! =) Pussar och kramar!!!

2007-10-05 @ 22:11:11
Postat av: Amanda

åh små flickorna bara växer och växer. Och Noelle har fått så runda och goda kinder!! :) OCH jag tycker det ska bli spännande och se hur erat nya place är! KRAAAAAM!

2007-10-06 @ 11:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0