Är lite seg...

... Skriver sällan. Men jag gör ju så mycket annat, så blogga struntar jag i.
Behöver ju inte ta sån tid, men jag har ju alltid så mycket att skriva.

I helgen som var, hade vi besök av Maria och Daniel.
Skojigt värre:-)
Skulle ju lägga in kort var det tänkt, men jag har inte orkat.
Och nu imorgon kommer besök nummer två i raden:-)
Karro och Jens.

Annars har jag varit ner på stan idag och köpt brödboxen från Lagerhaus.
har suktat ett tag nu!
Hailey har varit på dagis idag för första gången på två veckor.
Häromdan så sov vi alla tre i sängen mitt på dagen, det var så mysigt.
Och gud vad trött jag var så det var som en skänk från ovan!!

Annars är det krångel med skolan.
De har inte registrerat att jag har gjort min praktik för två terminer sen och jag höll på få en chock då jag fick veta det!!
Jag har mejlat kursansvarige, men hon har inte svarat.
Jag blev så less och kände mig rent ut sagt förtvivlad.
Men försöker tänka framåt, blir det krux får jag väl jobba en termin istället.
Men jag vill ju bli klar nån gång!!
Men som sagt, man kan ändå inte hjälpa det som inte går att lösa.
Så ska inte gräva ner mig, även om jag känner mig lite orolig.
Jag får väl söka jobb som personlig assistent då, skulle kunna var skoj.
Man behöver ofta ingen utbildning och det är ju vård det med!!
Och tjäna pengar skulle ju aldrig vara fel.
Jaja, vi får se hur det löser sig.

Och på lördag ska jag hämta Haileys jacka och täckbyxor, jippie!!
la undan dem i tre dagar(det längsta man får lägga undan) och då får jag 25% rabatt på hela köpet.
Det gäller bara på lördan och då är det klart mna vill ha det!
Ibland har man tur också!

Nej, nu ska jag krypa ner med Micke.
Min fina!!

Go Natt på er!!
image227
image228
image229
image230
image231
image232
image233
image234

Litte kort iaf, lägger ut resten som other day.
NU: gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0