Blev inget Greys..

Hann inte.
Letade åt de här istället, båda är ca 5 månader gammal.
De är så olika, systrarna Palmqvist.
Mest i personligheten.
Att man märker sånt så fort!!

Hailey har mer hår, Noelle rundare kinder.
Noelle har ärvt mina utåtstående öron, Haileys är slickade mot huvudet!
Hailey var allvarligare, medan Noelle garvar titt som tätt!!
Noelle äter glupskt och älskar att ammas, medan Hailey varit liten i maten redan som baby och verkade gilla flaskan mer än amningen.
Noelle är mer lättväckt, medan Hailey sov genom allt ljud!!
Hailey åt mat från första smakportion, Noelle vill knappt se åt mat. (När det gäller allt utom bröstmjölk)
Hailey var ett s.k. "lättsamt" barn som aldrig skrek nånsin medan Noelle är lite svårare att tillfredställa!!

Ja, de är bara en handfull av saker som skiljer dem åt.
Ska bli intressant att se hur Noelles personlighet kommer utvecklas!!

image242

image243

Kommentarer
Postat av: lillasyster

hej!! vad gulligt. kram lillasyster

2007-10-31 @ 07:43:20
Postat av: Amanda

haha, kan inte annat än skratta när jag tittar på bilderna! Noelle ser jätte busig ut :D

2007-10-31 @ 11:18:46
Postat av: ...

Hej!

Har varit inne & kollat din blogg... Gud vilka charmtroll du har=) Din yngsta dotter är ruskigt lik min dotter i utseendet,läskigt=)Kanske inte på alla kort men på bra många måste jag säga. Det sägs ju att varje människa har en "dubbel gångare",någon som är väldigt lik en själv till utseendet bla. Jag tror visst att min dotter hittat sin=)

Ha en trevlig helg!

2007-11-03 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0