Det ordnade sig!!

Med skolan, så tur!!
Läraren hade sparat mejl där hon skrivit om att hon godkänt mig.
Tänk, vad glad jag blir för att vissa människor inte rensar i inkorgen:-)

Annars så hittade jag min lill-fis så här idag.. igen;-)
image239

Imorgon kommer min lilla familj, så skoj!!
Och idag har vi mysat jag, Hailey och Noelle.
Åkte buss och hämtade paket från mandis.
Tack så mycket!!
Bilder kommer senare.
Sen åkte vi hem, tände ljuskronan öppnade paket, åt äpple, kollade Spöket Laban och åt middag och ja, allt annat kvällsbestyr som tar sin beskärda del av kvällen.
Utan ljus vore hösten så totalt.. ja, ryslig!!

Sen efter jag lagt barnen myste jag vidare och kikade på Betty och DHW!
Sen pysslade jag lite, klädde in en kartong i jättefint papper som nu står i hallen.
Ville fixa så ungarna kan ta vantar och sånt själv då man ska gå ut, eller snarare åt andra hållet.
Att Hailey ska lära sig att stoppa tillbaka det i lådan då vi kommit in och inte slänga allt på golvet.
Vi får väl se hur det går!

Sen tvättade jag och fixade undan lite och satte igång diskmaskinen.
Utan den skulle jag avlida, hatar att diska!!
Det är den värsta hushållsysslan!
Sen väntar jag nu på att Micke ska komma hem.
Vi har knappt hunnit prata med varann idag.
Jag har städat och han bytt däck, ja ibland är det så mycket bestyr så mna knappt hinner prata.
Tur man hinner sova tillsammans iaf.
Fast knappt det ibland heller, iaf inte nu då barnen är småkrassliga.
Då vaknar de titt som tätt och oftast typ fem minuter efter jag somnat, hur kan det komma sig egentligen?
De måste ha nån inbyggd mekanism, de små liven!!

Näpp, nu ska jag kolla på greys!!
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0