Mamma-babygympa

Blev så glad då jag såg att IKSU startat upp mamma-babygympa.
Var dit igår och det var hur kul som helst och Noelle tyckte det var roligt att se mig toka omkring framför henne.
Och när jag använde henne som vikt.

Men till min besvikelse är det två gånger i veckan och jag kan inte gå nån av dagarna i princip.
På fredagar och då är ju Hailey inte på dagis och så på onsdagar 14-15 och Hailey ska ju hämtas halv 3 och Micke kan inte hämta förrän 3.

Var så skönt att kunna åka och träna med Noelle och man kände sig mindre låst.
Och sen träffade man andra mammor.
Helt enkelt superbra!!
Men jag kanske kan lösa det så jag kan träna en dag i veckan iallafall, får jag väl krångla med att försöka hinna(ORKA) träna när Micke är hemma sen.
Gud, Noelle skrattade så mycket och låg och pratade.
Alla bebisarna var så snälla och glada och alla mammor var hänförda;-)



image215
Min lilla docka!! 5 månader redan.. Tiden rinner iväg!


Idag ska vi göra tårta och sen ska Micke spela innebandymatch.
Vi får inte följa med och kolla säger han.. han skäms för oss...;-P
.. "Inga andra kollar ju"..
Jag sa det att tänk när Hailey ska spela fotboll och säger att vi inte får titta, vad sur han skulle bli.
Hailey skulle älska att titta på när hennes IDOL(Micke) spelar innebandy!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0