Nergångar

har det varit..
Och som vanligt då, måste jag förändra nåt.. För att åtminstone få en chans att få någon slags nystart!!
Det blev en ny frilla!!!
Som vanligt tog jag saxen i egna händer och klippte, nästan 2 decimeter!!
Så skönt!!
Vips, ett nytt jag.. åtminstone på utsidan!!
Men en liten förändring kan generera ett nytt tänk..
Det är min förhoppning, lite ny och fräsch stämning piggar nog upp!!

image217image218image219image220

Avslutningsvis mina vackra barn!
Noelle väckte Hailey efter förmiddagsluren, så då la jag ner henne i Haileys säng.
Hailey tyckte de var så mysigt!!

image221image222image223

Jo en sak till!
Idag blev jag kvinna på nytt..
Men hade gärna sluppit ett tag till;-P
If you know what I mean!
Jo, och sen fick jag äntligen gardinerna till sovrummet.. Blev såå snyggt!
Gardinen Noelle.. ironiskt nog!

Nej, nu ska jag gå ner och va social!!
Saknar alla rossöbor!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!! tusan va fin du blev i håret!! kanske du ska komma hit o klippa mig me ?:) Får se ifall mammsen
ska färga håret på mig imorgon. beror väl lite på hur mycket färgval de finns i den här byn att välja på ..hehe..miss u och din fina familj!! puss o kram

2007-10-12 @ 21:55:13
URL: http://lindashemligaliv.blogg.se
Postat av: Mandis!

Toksnygg i håret och vi har lika dan tröja, fast jag har en blå! :) saknar dig!!

2007-10-12 @ 23:03:53
URL: http://mittemotpreem.blogg.se
Postat av: Karolina

som sagt jättefiiint i håret och jag hoppas du förstår hur fin och vacker du är Anna! :) Saknar dig o din family, men snart kommer vi o bor hos er ett tag :P Pussen

2007-10-13 @ 09:11:17
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0