Trevligt helgbesök!!

I helgen var Karro och Jens här.
Det var superskoj att de kom hit, synd bara att helgen svepte förbi.
Hailey tyckte också det var så roligt.
Hon svansade efter Jens och Karro hela tiden.
Men seg som jag är, tog jag inga kort.
Jag ångrar jämt det, men glömmer jämt av det.
Får sno några av Karro sen.

Barnen är fortfarande sjuka, eller ska jag säga igen...??
Hailey är lite bättre, men Noelles "snorning" och hosta blir bara värre tycker jag.

Sen verkar det lösa sig med skolan ändå, handledaren från avdelningen minns mig och minns att jag avr godkänd.
Men ändå tråkigt med onödigt tjorv.
Men ingen mening att deppa över rådande situation.
Jag vet, jag vet, jag är världsmästare på grubbling men det här örsk jag int bry mä ti...

Besök nummer 3, på onsdag!!

Nu borde snart min puff vara hemma.
Blir orolig om han bara är typ 3 minuter senare än vanligt.
Varje kväll tänker jag att ikväll ska jag lägga mig, även fast han inte är hemma.
Men det är knäppt, men det är som om jag itne ens är kapabel till att närma mig sängen.

Hailey hade nån trend förra veckan med att sova på golvet.
Slänger in lite bilder så ni får se vad skoj!!
(Dessutom sover hon aldrig med täcke längre, utan vill sova på överkastet med filten.)



Noelle ligger och hostar, får se vad det här blif för en skojig natt då.
KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha vilken stil lill tjejen har! hur cool som helst!=) Kramar på er!!

2007-10-30 @ 09:15:20
URL: http://lindashemligaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0