Ännu en bilolycka...

Så har ännu en ung människa mist livet.
Robins kompis som gick skidskyttegymnasiet i Sollefteå med honom.
Erik Halvarsson.
Så fruktansvärt sorgligt.
Det stod om honom i öp och LT häromdan.
Han dog i ambulanshelikoptern.
Han hade kört in i en traktor och krockade med mötande bil.
Jag kände honom inte, men umgicks med han lite då jag var hos Robin då han gick i gymnasiet.
Så idag tog jag upp min kortlåda ännu en gång och hittade några kort på Erik.
Jag var lite småförtjust i han förut.
Jag sov hos honom i hans studentrum och vi lyssnade på Rix och pratade halva natten.
Sen sov han hos Robin då jag bodde där.
Han var rolig, det lilla jag lärde känna honom.
Sen skickade jag ett alla hjärtans dag kort åt honom en gång.
Det fick jag se sista gången jag träffade honom, då jag var på fest på elevhemmet i Sollefteå.
Då fick jag också veta att han hade tjej.
Jag tänker på hans familj och vänner.
Så fruktansvärt tragiskt iallafall. Född 1985. Så hemskt tragiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0