Tänkte bara säga...

... att jag är så glad!!
Fick 55,5 p/ 59,5 på tentan:-)
Och jag som inte ens trodde jag skulle klara den...

Hailey är hemma idag, hon är lite krasslig.. båda är det...
Så hon får va hemma o vila så hon inte blir sjukare..
Hon skulle nog kunna va på dagis, men utan sömn där lär hon ju bli så sjuk att hon kanske får feber och så.
Är ju onödigt!!

Noelle sover och Hailey leker lite själv med sin docka..
Man får slappna av och låta hon leka själv lite då hon är nöjd med det..
Kan ju va bra också kanske.. Hon säger nog till när hon blir less och vill ha sällskap!
Hon komme rju iofs in ibland, som nu och sa att dockan kissat så hon var tvungen att hämta en handduk och torka henne. Sen har hon ammat dockan, det gjorde hon då jag kikade in:-D

image208

Nu ska jag städa upp lite i röran och vika lite tvätt :-)
Hej Svejs!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan Anna !
Är ju här och hälsar på ibland och läser om dig och dina underbara flickor. Ser att du har det underbart med din Micke och det gläder mig så. Du ska verkligen vara stolt över dig och ditt jobb med så fina poäng på tentan. Det är inte många som skulle fixa det med barn och familj att ta hand om.
Kram så länge från mig och var rädd om dig !
// Karin

2007-09-11 @ 13:30:14
URL: http://karin1958.spaces.live.com/
Postat av: Amanda

Snyygingarna växer fort ser jag.
Därför måste jag snart få komma och hälsa på!
KRAAAMIIIS!

2007-09-11 @ 14:12:20
Postat av: Yurika

Vilken duktig mamma du är Anna,en stor eloge till dig som orkar plugga och ha två små prinsessor/ svägerskan Y

2007-09-13 @ 23:06:38
Postat av: Lena Edman

Hej hej (lilla) Anna måste bara säga att du har gjort ett fantastiskt jobb med dina barn och din utbildning, jag säger bara en sak: DET BEHÖVS FLERA SOM DU
sköt om er hela familjen

2007-09-22 @ 01:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0