Torsdag

Imorse fick jag sovmorgon!!
Hailey sov till SJU;-P

Sen klev vi upp och Micke klev upp strax efter.
Han kunde inte sova och ville va me oss.
Så vi åt lite frukost och idag ska ni veta att Hailey ätit massor!!
Hon åt upp sin gröt med en halv banan på och sen en macka med pappa:-)
Sen till middag och åt hon biff som jag lagat, en halv biff och en helt stor potatis, majs och en halv macka!!
Hon brukar ju bara peta i maten.

Annars har jag varit på pilates, gjorde iordning lax och pasta åt Micke och åt själv till lunch!!
GOTT VA DEEE:-)
Sen hämta vi Hailey, jag och Noelle och sen kom Alva och yurika och lekte här i lekparken!!
Och nu vaknar Noelle och är hungrig så jag ska amma nu!!
Sen mysa med min Micke då han slutar om 5 minuter:-)

God Natt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0