TRÖTT!!

Men har varit väldigt pigg idag!!
Varit på Poweryoga, var så skönt och jag blev så avslappnad!!
Men var desto mörare då jag skulle cykla hem igen.
Sen har jag bytt i Haileys säng och tog våra igår.

Sen hämtade jag hem Hailey från sin första dag på dagis!!
hon hade inte sovit nåt, skoj....
Blir lite kämpigt då hon är trött!!

Men vi var ute och lekte mellan 3 och halv 5 då Noelle vaknade.
Då gick vi in och de blev lite "grining"...
Och självklart skulle Noelle äta så det blev sent med maten!
Vi gjorde quornfärs med svamp och tomatsås med spaghetti.
Och så lite broccoli och morötter.
Hailey åt bra och efter delade vi på en örtmacka jag köpt idag.
Den var god!!
Hailey åt bra och var jättehungrig då det blev så sent med maten.
Men färs gillar hon inte så mycket i vare sig det är kött eller nåt annat, vet jag nu!!

Jaja, jag får nog kläm på det här med tvåbarns-vardagen jag med!!
Men det är roligt iallafall och skönt att vara hemma och bara mysa!!
Nu ikväll badade Hailey och sen så hökk jag Noelle vaken till sju.
Vi läste bok och sen slocknade Hailey studs i sin säng, hon var helt utmattad!!

Sen ska Micke spela innebandy imorgon!!
Jag tycker det är så kul att han ska börja göra nåt, finally!!!
Jag som försökt pusha han..
Men det blir konstigt med jobbet då han jobbar skift.
Men det är hans jobbarkompisar som ska spela, så då kan de spela de tider som passar dem!!
Det är ju bara på skoj, men det är ju det som är huvudsaken!!

Nu ska jag hänga tvätt och sen kika på teve och äta vindruvor..*mums*
Hej Svejs på er:-D

Kommentarer
Postat av: Karolina

TjjollaHopp! Sååååå kuul att du börjat skriva igen :) Nu få jag veta vad ni gör o så :P Du kommer nog att fixa allt efter ett tag.. d är ju ovant för dig o va själv med två söta flickor :) Jobbar Micke kvällspass den här veckan lr? Kul att han ska börja spela innebandy :) Längtar så efter eeeeer :) PUUUUSSSELIPUUUUSS

2007-09-05 @ 12:00:30
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0