7 års olycka?

Jaha, så var en undersökning klar.
Jag fick veta att min ena äggstock+livmoder har ramlat ner och bakåt varpå den buktar ut mot min bakre del.
Det gjorde ont när hon tryckte på min mage och gjorde undersökningen.
Hon förstod mycket väl varför det gjorde ont, det kan göra väldigt ont.
Ja, jag vet!

Domen löd: "Detta brukar gå tillbaka inom 7 år"...
Jaha, ja det är väl bara att vänta ut mina plågor.
Om jag vill ha fler barn så kommer det nog göra ont mot slutet, tidigare än mina smärtor jag hade med Noelle(Hade då ont minst 4 veckor innan hon kom).
Och typ de tre första månaderna också.
JIPPI!!!
Tydligen gick det inte göra nåt åt.
Om nån har ett bättre svar får ni gärna ge det till mig, för jag vill gärna höra nåt bättre än denna "7 års olycka"!

Nu ska jag åka och prata med en kvinna på gyn.
För jag ska ju sommarjobba där.
Vilken ironi;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0