Frida 9 år

Idag fyller lillasyster yster år. GRATTIS, hoppas du haft en fin födelsedag:-D

Men jag får ta å skämmes då jag glömde att ringa henne.
Men jag hade inte glömt att hon fyllde år.
Jag skulle ringa imorse, eller låta Hailey ringa men klockan var för mycket.
Sen var vi ute och cyklade och kollade på blommor och grejer så då kunde jag inte.
Och sen glömde jag helt enkelt.
Hemskt, jag har så lätt att glömma saker.
T.o.m. viktiga saker.
In här och ut där!!!

Nu ska jag pyssla lite.
Är lite trrött då det sista barnet i familjen somnade vid nio.
Men jag håller ju på fixa mitt gamla dockhus och jag har längtat hela dan.
Nu har jag vilat mig i form ett tag, så nu ska jag väl kanske orka lite.
Hoppas bara att jag inte klipper fel av trötthet.
Ska lägga upp bild då det är klart, det blir så fint:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0