Kreativitet

Har idag målat toalettrullshållaren och hyllan på toaletten.

image444

Det är så roligt då man orkar fixa och trixa.


Sen har Micke spikat fast lister runt panelen i trappan.
Först såg det sådär ut, men det blev bra tillslut.
Jag håller på måla runt kanterna nu så de ska se enhetligt ut.

INNAN



EFTER



Nu är det inte bara presentpapper över panelen.
Nu ser det snyggt ut och mer ordentligt ut.
Säkert något som kommer få sitta kvar då vi flyttar.


Sen mina fynd från EXPO, 29 kr styck.

image443
Micke hatar, jag älskar!

Kommentarer
Postat av: Karro

Gud så fiint det blev. Duktiga och händiga ni är där.. jag hoppas det smittar av sig på mig någon gång :) Puss

2008-04-10 @ 23:45:04
URL: http://attvarakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0