Laktosfritt

Bara att inse att jag är laktosintolerant, punkt!
Jag provade laktosfritt istället för låglaktos och min mage var helt lugn.
Jag bara väntade på buller och magvärk men det kom inte, jag är så van att efter varje mål bli konstig.
Jag åt köttfärs igår, gillar det och det gick bra så det är ju positivt:-D
Skillnaden var att jag åt laktosfri gräddfil och då funkade det trots köttet.
Jag tror min mage varit extra känslig mot allt pga mjölken.

Annars ska jag lägga in bilder sen idag, på Hailey, Alva och Noelle som hade disco här igår;-)
Sen har vi ringt bostaden. Imorse var det 16,3 grader här inne.
Inte ett enda element är på.
På golvet var det 15 nåt, och Noelle kryper ju runt där jämt.
Man håller på frysa ihjäl, det känns som om alla fönster vore öppna eller nåt.

Nästa vecka "jobbar" jag alla dagar utom torsdag + måndag nästa vecka. Känns lite tungt...
Ha en bra söndag:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0